<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12931876\x26blogName\x3dInner+world+of+mine\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dLIGHT\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://piscesgals.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://piscesgals.blogspot.com/\x26vt\x3d1518796885671584180', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Wednesday, September 28

Jus some tots
Now is ten plus le.... which mean i will gg to zzzzz soon le... jus some tots.... recently find that i lost some of those interest that i had in the past.... din watch my favourite shows... din read my favourite novels and comics.... din play those games tat i used to play online.... haiz... what is wrong with me le... everyday work go home go work go home... like no much of happening ard me la... think need to find somethings to do la... arbo will go into depression at this state ba....

Ehh.. bt hor... all this not concerning my darling... think is due to no much energy for myself after work... sooo... will need to rest more during the HK trip la... muhahhaha..

ok la... i gg to prepare Zzzzz le... tata... Nites to all

Counting down to HK: 12 daes le... yesh...

~ { 10:00 PM }
reflections of you and me;


Sunday, September 25

Sundae le...
ehhh.... let me see.... Friday went to company fitness thingy.... have my body mass and some other stuff check... overall ok except for underweight.... den met von at harbourfront... discover that i not that weak as i am in the past le... can stand coldness more liao.... at harbourfront... i bought some plum... tot of eating while watching the vcd that von lent me... (in the end din watch nor eat... hmmm)...
Sat went to nail palace to get my nail done... and my eyebrow too... bt the service sucks sia.... got a few finger bleed... kns.... meet serene at tbp.... went to eat my lunch while waiting for justine to join us.... after tat went to orchard get serene stuff from her bf.... kekkkeke.... (thinking sat shld be with my darling rite) haiz... darling gotta work la... so no choice lo... asked him to rest at home instead of coming to find me la...
Den today ah.... morning went ate dian xin with my mum and her friend... so so only la the food... i foot the bill... -.-" got chop by my mum.... at ard 10++ darling reach my hse to put his stuff... watched the cartoon vcd... den went out to our prawn fishing... today result ah... so so la... haiz... not that good shape.. ~^.^~ reached hm at 6++ den darling went changing into formal wear... cos he is attending his colleague's wedding now.... soooo.. i waiting for that to finish den he come my hse to accompany me again... kekkeke.... looking forward for him to come home... ^.^/

Ok la... gg to surf other web le... tata....

Counting down to HK trip: 15 daes....

~ { 7:50 PM }
reflections of you and me;


Sunday, September 18

Wonderful...
I am soooo happi.... Guess wat.. I finally FOUND the Kit Chan CD... Yesh yesh yesh... Nothing can describle my feeling sia... I love the album alot.... bt i misplace it... den yesterday went marina square... Dunno why i walked into a used cd shop with my darling.... den i found the cd... and of cos straight go buy it... and i saw a few more old album of hers... so i targetting to buy it... so must save my $$... kekekkeke.... this time round i must protect this cd.... hmmm...

Oh ya... one more happy thing... Darling and i went to book our cruise le... kekkeke... So confirm gg liao... to celebrate our one yr... kekkeke... feel soooo delighted... muahhaha...

I gg to hk soon and now i got another date to look forward to... oct and nov faster come come... kekekkeke....

Ok la.. think my noodles gg to done le... gtg.. tata....


Counting down to HK trip: 23 daes....

~ { 1:00 PM }
reflections of you and me;


Thursday, September 15

Wk
This wk.. very sian week.. sooo many things to do.. so little time... plus darling on nite shift this wk.. so din tok on phone with him much.. *miss him* .... been like dazing thru' this wk sia...

wake up. go work. come home. play game. slp. wake up. go work. come home. play game. slp.

BORING AH.... ~>.<~ why why why... i wanna go out.. bt tml got fire drill... sian... imagine from 35th floor walk all the way down to 1st floor... -.-" haiz haiz.. sat is the only day this wk to see my darling... *sad sad*...

Gg to play my game le... tata...

Counting down to HK trip: 25 daes....

~ { 7:08 PM }
reflections of you and me;


Monday, September 12

MC today
Today on MC... Morning wake up stomach super duper pain... keep ranning to toilet... no choice bt to msg my senior tat i taking mc today... haiz haiz... went to polyclinic at 8 am... the queue was not long... bt the doc is sooo slow... still take times la... treated by female doc *lucky*.... den she scare i got mang chang yan... -.-" ask me if i got pain on my lower rite side will have to go back see her... bt if the pain is tooo terrible.. i will have to go hospital straight... choy... *touch wood*... don anyhow say... -.-"""""

Reach home call hubby... cos he working nite shift this wk.... den watch vcd til 3++ as my daddy chased me to go slp.... *thanks dad*..... den slp all the way til 6++.... very long no slp that long in the afternoon le... bt hor.. actual fact is... i kana frighten by the thunder... hahaha.. cos i scare of loud sudden sound.. my fren all know i kinda timid la.. haiz... fireworks sound sometime oso freak me out... haiz....

Now waiting for mummy to cook dinner for me.. cos cannot go out buy food due to heavy rain.... no choice lo... hmmm.. eat something light... kekkeke... ok la... gotta help out le... tata..

Counting down to HK trip: 28 daes....

~ { 7:16 PM }
reflections of you and me;


Saturday, September 10

Alone at home
Yup today rotting at home now... cos darling gotta work today... meeting him for dinner... poor him.. received the call from his colleagues at my hse.. hmmm... so kinda doing nothing now... brother flying overseas training today... so he oso trying to find programme to do now... hope he remember to buy something back for us la... kekekek... so bad... ppl gg for training and i thinking of gift... who ask me to be his only sister.. muahhahaha... *knife sharpen*

hmm the weather not that good wor.. got dark cloud nearby le... so think will rain la... good den i go to zzzz again.. a bit like piggy le... ehhh.... -.-"" better change... tot of gg to shopping today with darling one.. bt too bad.. cannot liao.. think will be tml do the shopping... planning to buy white cap... and t-shirt... oh ya. nearly forget.. tml gg to harbourfront with darling.. need to ask the cruises prices... kekekke... den think will go my office building there eat jap... yummy.. ate once at there before... feel quite nice... can recommend to you all la.... bt i thinking of the new york pizza ley... at harbourfront there.. that one taste great too... kinda unlike what we having from pizza hut... don believe me can go there try.... my fren all can trust wat i recommend cos i very picky in food... so don worry la... plus not that ex wor... so worth a bit of your money la...

ok la... tok abt food, now feeling a bit hungry.. gg to search for food le... tata....


Counting down to HK trip: 30 days to go....

Counting down to meet darling: 6 hrs to go....

~ { 1:10 PM }
reflections of you and me;


Friday, September 9

Thanks
Today terrible feeling... got flu whole day in office... keep sneezing and blowing nose... so paisay.. cos so loud.. haiz... bt i can smell things wor... so actually not cold la..den discover my eye got a bit swollen.. haiz.... initially gg to meet darling to eat dinner one.. bt cannot tahan le.. so went to slp straight once i reach home.... darling den buy dinner for me to eat... frog porridge and raw fish... we planned to eat that... in the end darling pack for me... thank you darling....
jus now surf net to see where we can go for holiday... think will be gg star virgo... kekkeke... plan to go in nov... muahhaha... looking forward to that.. ok la... now need to wait for darling to get home... tml he need to go back work... soo.. he need rest... so tata...

Counting down to HK trip: still 5 wk la... haiz...

~ { 9:33 PM }
reflections of you and me;


Thursday, September 8

sick
ssssian ah... today not feeling too well... morning think ate wrong thing... so keep running to toilet.. afternoon lunch jus ate few bites only... haiz.. den at office ate few tibits... bt oso run to toilet.. sian... whole day dunno wat i am doing... my boss went on mc for two days... den pk come back today to help... sorry cos i still need guide so have to make her come back...

Last nite went to attend pk relative wake... met with darling at hougang... he brought me to eat dinner... ate at S11... i ordered chicken chop and darling took fried fish noodles... mine is ok ok... his is not so ok... so kinda he din ate much.. i asked him to eat some of mine... cos i cant finish... den after which walked to the location.. tok some rubbish on the way.. reached there tok with PK and her husband... find her husband kinda nice.... and friendly.. darling and him can really tok... den pk and me tok abt work.. although oso gt tok rubbish... bt the timing isn't that good for us to chat.... left at ten... took cab to darling hse den to my hse... reach home kinda tired le.. den went to slp....

today cannot wake up on time.. so late for work... haiz.. hope tml will be fine for me... cos pk and boss will not be in.. and darling will be meeting me for dinner.. hope la....

Counting down to HK... 5 Wk to go...

~ { 9:41 PM }
reflections of you and me;


Tuesday, September 6

Tuesday
Morning heard a sad news from my senior.. her husband granny passed away... tml will be gg to the funeral there... cos i collecting the "white money" from other colleagues.. so sorry to hear that.... den today office a bit too quiet.. cos molly on mc and went home... so no one sitting in front and behind me.... lonely... heng today darling got sms me... tml he oso accompany me go.... think he scare i blur blur and get myself lost in hougang.. cos getting lost is wat i do best.....

Quite a few ppl called... looking for my senior.. bt she wont be in til thursdae... due to my boss gg for minor op... so she had to be in the office... poor her... cos i still new... so helpless.... bt friday i will be alone... i guess... cos she wont be in.. and my boss too... been a lot of things gg on for these few mths in my dept... so praying hard everything will be gg smoothly after these..... Mr Wee will be ok.... PK will be ok... don worry ok... i will help in all i can.... even little i will still do my best... i promise...

Kinda close to my senior.. cos my dept is me and her working on.... although most of the things done by her... bt i really did help out le.. think will still need a lot of learning.... at times we will stay late in office helping one another... i will chase her to go home once in a while.. cos she is too tense up... can see tat she is a bit tired and worried for these few days... from her voice and her body language... hope she will be ok soon.. so we can go out eat dinner and shop together... talk rubbish and suan each other... soon... will be waiting for you...


Counting down to HK trip... 5 wks to go..

~ { 8:22 PM }
reflections of you and me;


Monday, September 5

Monday ~ tired
Tired sia.... been gg out throughout the weekend... sat went hubby's hse to play mj with von and han... lost la... haiz... den we went to toa payoh to eat international buffet... ate a lot of sashimi... in the end stomache... -.-" so all gone instant.. waste of $$... after that went to kbox... hahha... four of us sang til midnite... took cab with von, while hubby and han shared one... took a bath after reaching home... den watch WWE... kaoz stupid GM of that smackdown... gang up bully john cena... kns...

Sunday raining... sian.. initially wanting to meet darling at 1+.. in the end met him 2+ cos don like the feeling of my feet wet... so went out late... went to compass pt... ate chicken rice.. (prefer np one)... den darling bought one game for me to play... kekekek... so happy... went to his hse to accompany him study... actually wanna do my work... bt discovered tat i blur blur copy the wrong file home.. -.-'' so no choice cannot do... i go on exploring at darling room.. looking everywhere to see got anything interesting ma.. gt la.. got one otto eye massager... hahhaha.. play with it for awhile... 5+ rush home to eat steamboat... left darling and me ate the last one.. so have to clear the food... muahahha... of cos not to my stomach la... oops.. went out walk walk... bought few things at ntuc.. after that watched xiao xin with darling... at 9+ darling gg home le... bt he got install game into my pc.. so i did played awhile.. *faint* the game is those 3D... sian... i cannot stand playing these game cos i will vomit... haiz... darling regret buying for me... kekke.. nvm i will try to train myself... thats my goal for upcoming three mth.... yesh...

Today went to work.. .shug sia... been slpy all along... did one error bt my supervisior spotted it... so heng la... managed to amend it... den did filing for my stuffs... been piling up at my desk since aug.. hahhah... lazy to do filing la... got two boxed of mooncakes to share... bt i jus ate one small piece... i still don like the taste of it... hmmm... will prefer to eat the ice-cream type... *hint hint*.... finally off work le.. now surfing net relax... kekekk.... gg to surf other web le... tata...

Counting down to HK trip: 5 wks to go....

PS: any nice blog i can go read ma?? can recommend?? thanks ^.^/

~ { 7:03 PM }
reflections of you and me;


Saturday, September 3

Tots
Last nite darling working nite shift, thus he cant tok to me on phone... haiz. feel so weird. cos this is the first time that he actually work thru the whole nite shift.. although he got called me bt manage to tok for awhile.. i come to realise that i miss him so much... hmmm.. if like this how am i gg to go hk without missing him... argh... why darling cant get any leave... nvm... we planning dec gg on tour.. although location is still yet to settle, bt i know i will enjoy myself with him by my side.. kekke...

While he was working, i doing my blogger page... found this cool and cute skin... can put abt him and me... kekekek... so sweet.. (pls don have the feeling of puking... hahhhaa)

Recently got think of how i wan our wedding fotos to be.. hahha.. due to my colleagues getting married and they all toking abt wedding fotos and honeymood places.. so make me feel like wanting to get marry.. bt now is waiting for my mummy approval la... bt darling and i are planning of ROM too le la.. don be surprise (think some wont rite ;P) cos we wanna get our own flat... i told him i wanna take shots with ferrywheel behind us... feel so romantic... of cos is nite view la... kekkek... i love ferrywheel... cos i timid so i don dare to take alot of fun rides... bt i love ferrywheel... which i will sit in no matter wat.... kekekke.... So i wan to take shot with it in the fotos... yeah. hoping to make it come true...

bt now i noe something will come true.. i gg to see my darling in two hours time... so better for me to go bath le... tata..

~ { 10:37 AM }
reflections of you and me;